Tuesday, November 30, 2010

...KhaS BuaT SaHabaT.....

khas ditujukan buat semua shabatku...

walau apa yang dirasai olehmu dan diriku...
yang pasti hanya Aku yg tahu apa yg aku rasa mengenai persahabatan yang terjalin sekian lama...

kiranya pernah aku tiada untukmu dikala kamu semua butuhkan aku...
ku minta sekalung kemaafan.. 
kerna hanya driku yang tahu apa yang aku lalui selama ini....
namun...ku ingin kamu tahu yang aku tdak pernah marah n ambil hati tiap kali kamu semua tiada d cc waktu aku memerlukan sesorg...


hanya kerna...

SAHABAT...bukan sekadar perkataan..
tp ianya sgt bererti bg insan bernama AKU...huk3


video nih main amik je kt u tube..hehe...upe2nye tuk budak2 sekolah temerloh plak...abaikan je yg tuh..tp yg lain tuh....
ditujukan khas buat sume insan istimewa d hatiku...


layanZz...



Aizat - Sahabat

Sahabat…mengapa kau pergi
Tinggal aku sendiri
Kau tahu ku tak sanggup

Sahabat…ingat lah kau slalu
Jadi yang terbaik
Walau kau tak disini lagi

Sahabat…aku rindu padamu
Datang walau sesaat
Ku ingin kan kau hadir

Chorus:
Aku disini dan menunggu
Diam tanpa dirimu
Kau tahu ku tak bisa
Beranjak terbang dan melayang
tanpa diri mu ku tak bisa dan kembalilah

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...