Wednesday, October 5, 2011

SKIM PERKHIDMATAN SINGKAT


pernah dgr x skim nih??eheh..nih Skim under program ransangan ekonomi negara 2009....kalau anda pekerja kerajaan...pasti aware lah sket sebanyak..heheh...dan saya...ckup2 berterima kasih dgn skim ini kerana inilah skim yg mmberi sy peluang pekerjaan sebaik sahaja saya bergelar graduan...seminggu selepas final paper saya...

ok lah...saya bekerja sebagai pegawai sps di sini...



dan secara khusunya di Bahagian Pusat Pertukaran Berita dan Bahan Penyiaran popularly known as SSIG....opisnya...di??Menara PKNS-Pj...eheh...dan main kerja product kami ialah ini...PORTAL SSIG.....ce klik..then thats what we do...tiap2 bulan pun ade event dgn pihak kedutaan...dan saya bekerja di sni...dengan kwn baik sy....




sy ala2 kembar dgn dia...sbb x pernah berpisah dari tahun 2005...isnt it great??hahah...n sgt byk suka duka dilalui bersama...n pling latest...sy dpt rezeki di tempat lain...n bakal melaporkn dri sama tarikh dgn dia...iaitu..17 oktober 2011...ayat sy selalu bagi dia...""suka tiru aku""ahaks!!

terpanggil nak tulis sal SPS..sbb?? sok adalah perbentangan bajet 2012..so, naseb sume pegawai SPS bergantung pada apa yg PM ckp esok..adakah smbung..or terhenti di sini je..means berakhir tuk tahun nih saja...bagi kami...mungkin hanya jika kontrak ini diserap menjadi tetap...mgkin akan difikirkan kembali utk setia berada di sini...1001 kemungkinan mungkin berlaku...hehe...apa2 pun....we wait n see....

p/s:: x pernah x cited tgu bajet ok??sejak terlibat dgn SPS je pndai tnggu...huk3

2 comments:

::kisah::kasih::aisya:: said...

zana...cube2

zana & ejal said...

iye..hopefully good news from budget 2012..hihihi

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...